بهترین شارژی کار و تعمیرکار پرینتر تهران

تجهیزات اداری امروزه به بخشی جدا نشدنی از شرکت‌ها و اداره‌ها تبدیل شده اند و از آنجا که این وسایل نیز مانند سایر سیستم‌های الکترونیکی و مکانیکی نیاز به تعمیرات خواهند داشت، باید یک تعمیر کار خوب را برای مواقع ضرورت در نظر داشته باشید.

ضمناً علاوه بر تعمیر دستگاه چاپگر، مواد مصرفی این تجهیزات نیز پس از مدتی استفاده به اتمام می‌رسد و لازم است برای شارژ کارتریج آن نیز اقدام کنید.

در این مطلب نکاتی مهم در رابطه با تعمیرات چاپگر و شارژ کارتریج را به شما گوشزد کرده و یک مجموعه مسئولیت پذیر در زمینه اعزام تعمیرکار پرینتر به شما معرفی می‌کنیم.خدمات  قابل ارائه توسط یک تعمیرکار پرینتر شامل چه مواردی است؟

به طور کلی می‌توان خدمات قابل ارائه توسط یک تعمیرکار پرینتر را به دو دسته کلی زیر تقسیم کرد:

خدماتی که با هدف بهبود کارکرد دستگاه انجام می‌شود. (سرویس پرینتر) خدماتی که با هدف راه اندازی مجدد دستگاه خراب شده انجام می‌شود. (تعمیر چاپگر)

سرویس پرینتر شامل چه مواردی است؟

سرویس  چاپگر توسط تعمیرکار پرینتر شامل موارد زیر است:

شارژ کارتریج شارژ کارتریج لیزری رنگی شارژ کارتریج لیزری مشکلی شارژ کارتریج جوهر افشان نظافت و تمیزکاری دستگاه بررسی سلامت دستگاه به منظور جلوگیری از آسیب تعویض کاغذ کش به منظور عملکرد بهتر

همه این اقدامات به منظور کارکرد بهتر دستگاه و یا جلوگیری از آسیب‌های آتی به انجام خواهند رسید

شارژ کارتریج در این مجموعه بسیار سریع و آسان و زیر نظر تکنسین های ارشد انجام می شود. لازم به ذکر است شارژ کارتریج با تونر اصلی انجام شده و باعث می شود کارتریج شارژ شده کیفیت چاپ بالایی داشته باشد.

 

تشخیص بهترین زمان برای شارژ کارتریج پرینتر اچ پی خیلی هم سخت نیست. تمامی پرینترهای مدرن یک نمایشگر دارند که درصورت اتمام تونر یا پودر کارتریج آن‌ها، پیغامی مبنی بر اتمام جوهر یا تونر کارتریج بر روی نمایشگر آن‌ها نمایش داده می‌شود. پرینترهایی هم که قدیمی هستند و نمایشگر ندارند با بروز علائمی مانند چاپ کم رنگ صفحات و کاهش کیفیت چاپ به کاربر نشان می‌دهند که پرینتر به شارژ کارتریج نیاز دارد.

نکات مهم در شارژ کارتریج پرینتر

یک عامل مهم در شارژ خوب، توجه به شیوه صحیح باز و بسته کردن کارتریج و داشتن تجهیزات لازم جهت انجام این کار است.  بدیهی است نبود دانش و تخصص کافی در این زمینه و استفاده از ابزارهای عمومی (مثل انبردست، پیچ‎گوشتی و چکش) به جای ابزارهای تخصصی و احیاناً ضربه زدن بی‎مورد، باعث خرابی کارتریج می‎شود. در این میان کارتریج پرینترهای لیزری رنگی بسیار ظریف تر و حساس تر است و نیازمند توجه و دقت بالایی است.

توجه داشته باشید که روش شارژ کارتریج یک کار سلیقه‎ای نیست بلکه یک کار علمی است و می بایست با درنظر داشتن تمامی پارامترها و شرایط لازم انجام پذیرد. شما کاربران گرامی با حضور در مرکز سرویس های مرتبط با بهسازی این دستگاه را دریافت نمایید. نوعِ عملیات شارژ کارتریج در این مرکز بسته به نوع دستگاه متفاوت است و بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده انجام می پذیرد.

mahnaz
ارسال دیدگاه